با یاد خدا
آخر یه روز شیعه برات ضریح میسازه . غم دارم ، غصه ی عالم بر دوش من است .
پله های دلتنگی را یکی پس از دیگری طی کردم و به اوج قله های اشک آلوده و هق هق آور رسیده ام .
السلام علیک یا فاطمه الزهرا **سلام یا ائمه بقیع !
گفتند 4 تا 5 بقیع باز است ما هم به ذوق در بغل گرفتن قبر مادرمان زهرا ،قدم هایمان را تند تر نهادیم تا از زمان با زهرایمان بودن بهره ی کافی ببریم .
قطره قطره اشک از گوشه ی قاب چشمانم فرو میریزد ...شیعیان عاشق،اشک آلوده می روند...سلام پنجره ی بقیع !حتی دستم به تو نرسید تا ببویمت تا تمام بغض دلم را به تو دخیل ببندم...حتی نتوانستم برای کبوترانت گندم بریزم.از در آغوش کشیدن آرامگاه مادرمان نا امید ،در گوشه ای نشستیم . گریه ، که چه عرض کنم ضجه میزدیم همراه همه ی عاشقان .یکی با هق هق مشکل گشا تعارف میکرد .یکی با گریه شکلات و هم خواندیم جامعه ی کبیره .....
السلام علیکم یا اهل بیت النبوة و موضع الرسالة و مختلف الملائکة و مهبط الوحى و معدن الرحمة و خزان العلم و منتهى الحلم و اصول الکرم و قادة الامم و اولیاء النعم و عناصر الابرار و دعائم الاخیار و ساسة العباد و ارکان البلاد و ابواب الایمان و امناء الرحمن و سلالة‏النبیین و صفوة المرسلین و عترة خیرة رب العالمین و رحمة الله و برکاته السلام على ائمة الهدى و مصابیح الدجى و اعلام التقى و ذوى النهى و اولى الحجى و کهف الورى و ورثة الانبیاء و المثل الاعلى و الدعوة الحسنى و حجج الله على اهل الدنیا و الاخرة و الاولى و رحمة الله و برکاته

مدینه آ
مدیم اما انگار نیامده ایم .
نه قبر پیامبر را بوسیدیم نه حضرت زهرا نه امامانمان ! خدایا ما همه ی این خانواده را دوست داریم !!!
8/2/87

غربت مدینه باعث میشد تا دلتنگ خانواده هایمان شویم در اتاق ما ،من و ساحل و نصیبه نوبتی دلتنگ میشدیم وقتی تلفنی حرف میزدیم دلتنگ تر میشدیم و قتی تلفن زنگ میزد و با یکی کار داشت به زور سرش چادر میکردیم و بیرونش میکردیم تا یک دل سیر گریه کند !! ........غربت مدینه بر دل ها ،بد،سنگینی میکند !! حضرت علی بی زهرایش چه کرد ؟؟ و زهرا بی پدرش چه ها کشید ......تازه میفهمم!!
قلبم سخت می طپد و کوله باری از غم و درد بر سرم سنگینی میکند .دلم پیش غبارعزیزم است .اشک بر گونه ام سیلاب راه انداخته است . من نادان را بگو می اندیشیدم مرگ برایم آسان است ،فراموشی دلبستگی ها دشوار نیست . اما من بر دلم باختم ...دلم پیروز شد !! غبارم را می خواهم .....جز گریه ندارم ...جز غبار نمی خواهم ....
9/2/87 
 

خاطره ی امروز را می اندیشم شیرین ترین خاطره ی این سفرم باشد .....رهسپار به سوی مسجد شیعیان !!
احساس دلگیری که این روزها با آن دست و پنجه نرم میکردم این بود که شیعه چقدر اینجا غریب است . اسلام چقدر بی کس است و سنی ها چقدر بی رحم اند .....پنجره ی خانه ی حضرت زهرا را که میبینم می خواهم یک عمر ضجه بزنم که لعنت بر مغیره که آتش کشید این در مظلوم را ...نمی توانم ادامه دهم !! اینجا همه چیز مظلوم است جز تجملات !!
مسجد شیعیان منتسب به امام حسن مجتبی ...چقدر مزه داد با مهر سر بر سجده نهادیم و خدا را شکر کردیم به خاطر وجود 14 گل محمدی !به به عجب عطری !!اشک،شراب خوشمزه ی عاشقی را نوشیدیم و فریاد زدیم یا غریب الغربا !! راستی غریب غریبان امام رضای مهربان ماست یا امام حسن ؟......اشک رهایم نمیکند ......ضجه می زنم ......جیغ میزنم...باورم نمی شود این همه غریبی را !! ....یا مهدی من آرام نمی شوم تا تو بیایی و اشک هایم را پاک کنی و دلداریم دهی و آرامم بخشی ...آسمان باریدن گرفت و عاشقی شکفت !! ...عجب هوای دلنشینی ....اردیبهشت 87 است ،چه لذتی داشت همه با هم خواندیم سلام علی آل یاسین . شبانگاه برای دعای عاشقی ،اشک هایمان را به آسمان نیاز پرواز دادیم و عشق را از صاحبان دلمان خواستیم (دعای توسل) . یا مهدی ....عشق ما ......بیا ......!!
از بس فریاد زدیم و ناله کردیم صدایمان در حنجره ماند .......!!

سوره ی حمد را برای معینه ی کاروان بی اشکال خواندم .
10/2/87

سحرگاه بر سر سفره ای که پروردگار برایمان انداخته بود اطعام کردیم و دل های عاشقمان را پاکِ پاک کردیم . تک رکعت نماز عاشقی با قنوت پر شور وتر را به جا آوردیم و روزه دار دلدادگی گشتیم ..... و ........رهسپار بین الحرمین !!
یا ایها الناس انتم الفقراء الی الله ...در نماز صبح ،امام جماعت با خواندن آیات بالا عطری در فضا آکند که دلم رفت !! .....خدایا دلم رفت برای تو .......انگار بهشتی شدم ...نمی دانم ....فقط میدانم دلم بدجوررررررررررر رفت!
بقیع که راهمان نمی دهند "ممنوع،دستگیر" لعنت بر تو ای وهابی با همه ی عقاید تحریف شده ات . روبروی پنجره ه ی بقیع دل خسته ام را گره زدم و در دل دردمندم قبر امام حسن مجتبی غریب امامان را در آغوش کشیدم .بر سر قبر حضرت زهرا گریستم و بر قبر امامان معصومم باریدم ...آه .......سر بر قبر حضرت زهرا نهادم ...فالراغب عنکم مارق ....واللازم لکم لاحق .....بابی انتم و امی و اهلی و جانی و مالی و قلبی و روحی و بدنی و دار و نداری .............عجب زیباست !!! نم نم اشک از دیدگان من می بارد و آسمان هم با من همدردی می کند و می بارد و می بارد .....من اتاکم نجا ...خدایا ..مهدی می آید ؟ ......نجاتمان دهد !! ...الحق معکم و فیکم و منکم و الیکم !!
11/2/87

عجب ثانیه ها بد می گذرد ،دلم میخواهد عقربه های زمان را نگه دارم . خدایا........احساس میکنم چون عرب های جاهلیت که قدر نبی اسلام را ندانستند من هم فراموشم شده بود در کجا ایستاده ام .......آرام قدم بر میدارم تا مبادا به پرنده ها بی احترامی شود ...آرام آرام، یک عمر میگذرد ...قدم جای قدمی دیگر می نهم و قطره ای غم آلوده بر زمین می چکد ....اینجا بین الحرمین است !! در رویایم گنبد خضرای نبی را در آغوش کشیدم و با یاد تمامی دوستانم و خانواده ام بوسیدم ....عجب عطری !! یک دل سیر بوسیدم .....به دور از چشم وهابی متعصب !! آه .......یا محمد دوستت دارم ......در لیست همه ی ملتمسین به غبارم میرسم ......پروردگارم ..!!
من و غبارم شهید راه مهدی ات شویم و پرواز کنیم و کبوتر شویم و دور تا دور گنبد خضرایت بگردیم و طواف عاشقی به جا آوریم !!
خدایا شب آخر است آخرین غروب غم انگیز است ...زمین مرطوب است ...اما آسمان نمی بارد ...آبی آبی است .....دل می بارد !! سیلباران گشته حیات مسجد نبی .........یا خدا !!
آخرین نگاهم همان تمنایی باشد که اولین نگاهم خواست
                                                       یادت هست؟
مهدی من بیا یا صاحب دل من کجایی؟!بیا به دیدارم!
نمی آیی؟ بگو کجایی تا من به پایت بیفتم آقایم !!
یا مهدی آه دلم سوزاند همه ی وجود خاکی ام را ...مادرمان زهرا آرامگاهش چراغ ندارد ...داد میزنم دردم را ! میخواهم بیایی تا بسازیم !!
بیا دیگر ....
                      العجل العجل العجل
دعای کمیل در مدینه عجب صفایی دارد !! الهی من لی غیرک !
                                                                 هدیه به تو مهدی من !
                                                                                بیا دیگر !
12/2/87

پی نوشت1:عکس ها و فایل های صوتی مرتبط و پشت صحنه ی خاطرات مدینه، انشالله گذاشته میشه.
پی نوشت2:مسجد محلمون اسمش امام حسن مجتبی است ! دلم هوایی میشه وقتی میرم !
پی نوشت3:تولد همه ی خردادی ها مخصوصا مهتاب  رو تبریک میگم .
پی نوشت 4:تولدت مبارک گل دختر مامان ...شاپرک بهاری!